cars are made for drive people around.

2009-08-10 @ 21:48:41

Foto: Elin  Modell: Jag


Dagen har spenderats på stranden med fina Emma. Tyvärr inget toppen väder, men vi gjorde det bästa av det :) Senare fick Tora ryck och kom hit cyklandes smått förvirrad.. Vi sprang ännu en gång ner till stranden och skuttade runt. Grannarna blev nog lite smått förskräckta, hehe ;) Nu ska Emma och jag fortsätta att ha en toppen kväll med BUZZ och prat ^^  Imorgon bär det av till FORUM för oss. Kanske man hittar något av det lilla som finns kvar på rean, vem vet? Puss♥

P.S  Alla som kommer hem till mig, drick ALDRIG kranvattnet. Tora, du vet vad jag menar, hehe ;)

Kommentarer
Postat av: ottie

hoppas du fyndar på rean!

2009-08-11 @ 00:11:59
URL: http://rekis.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är 12 år (om jag inte har svarat tidigare)

:)

2009-08-11 @ 00:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0