I don´t believe in angels

2009-12-29 @ 11:57:33




1. för några dagar sedan kikade jag och kusin på mellandags rean. vi satt ett bra tag i ett hörn på fiket Barista och skrattade så att jag fick ont i kinderna. 2. Vi delade på en chokladboll och den här underbart goda choklad-is-drycken. minns inte vad den heter men den var gudomligt god! 3. Köpte den här fina BH:n från GinaTricot på rean... 4. och dom här jeans shortsen. lika bra att passa på innan alla short försvinner på 2 sekunder i vår. ZARA 199 enkronor.

Förlåt för dålig uppdatering! Jag har bara tagit det lugnt de senaste dagarna och firat mini jul med mamma+släkten på hennes sida. THUMBS UP! Nu ska jag börja packa...för imorgon bär det av det Gotland! latero!

Kommentarer
Postat av: L I N D A ;)

Vilken sötig blogg du har! ;D

Kram, och gott nytt År!

2009-12-30 @ 14:44:57
URL: http://liindz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0