TÅRTA

2009-12-19 @ 14:53:07



Godmorgon jul-lov!
Åh så bra! Äntligen har det efterlägntade lovet kommit. 2 veckor då jag kan sova ut på mornarna och slipper tänka på läx/prov högen som bara växer och växer. Bara göra lite vad man vill och njuta av julen.

Det var då som sagt avslutning igår. "Upp och hoppa" som vanligt klockan 6.30 och sedan trampa iväg i 1 meter hög snö emot skolan. Där blev det många kramar och en och annan tår som föll. Vi fick våra första betyg och jag är ganska nöjd. Jag Fick MVG i 3 ämnen, VG i 3 ämnen och G i 3 ämnen. Det är bara att hålla tummarna att de bra betygen håller sig till nästa termin! Efter avslutningen gick jag, Tora och Josefin hem till Emmafemma. Där gjorde vi världens snyggaste tröja åt Rebecca som vi (inte Josefin) gick till senare. Där myste vi med tårta och mycket skratt! En toppen start på lovet kan man säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0