090727

2009-07-27 @ 20:46:54
HEY!
Idag har jag ätit mycket tårta. Låssas bror fyllde 18 år idag. Grattis! Vi har amerikaner i familjen också .. så då blir tårtan ännu mer tårtig (?!) hehe. Gott var det i alla fall :) Jag är allmänt shopping sugen. Allt jag ser vill jag ha, alltalltallt! Pengar har man dessutom inte gott om, försöker spara till en systemkamera o.s.v Pengarna räcker inte till. Så just nu känner jag ett stort behov att få barnbidraget. Om du läser det här mamma, snäääääälla! :3 Allt är slut på rean, buhu. Finns inget fint kvar för 50kronor.. Skulle vilja ha ett jobb, men jag är ju fortfarande 1 år för liten ^^ Gaaaaaaaaaaaaaah! Jag blir så irriterad!
Så. Nu har jag fått ur mig allt, så det blev antagligen ett väldigt konstigt inlägg, right? ^^
Punkt slut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du vilja göra mig en tjänst och rösta på mig i veckans blogg? i så fall så går du in på denna länken: http://www.saavefors.blogg.se

Jag är nummer 5. Tack i förhand.

2009-07-30 @ 10:57:09
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0