hemma. det är ett bra ställe.

2009-07-24 @ 14:35:59

HEJ VÄNNER! Jag är hemmahemmahemma! Har haft sjukt mysigt i Skåne, Öland och lite här och där. Jag har gjort massor med tråkiga och roliga saker; sola, bada, skratta, frysa, hoppa, snurra, njutit, elin, familjen, katt, solnedgång, kamera, gråta, fnissa, åka husbil, sova länge, McDonalds, myst framför film...och myscket mycket mer! Men det skriver jag om senare, datorn är väldigt eftertraktad just nu när ingen har haft tillgång till internet i nästan 2 veckor (?) tror jag. Nu ska jag drömma mig bort bland fina kläder, chao!


Kommentarer
Postat av: amanda.

svar: oj det har jag glömt bort att berätta, men det var elin som fick den. men om du vill ha hjälp någon gång så kan jag jättegärna göra en design när jag kommer hem igen. tack förresten! :)

2009-07-24 @ 14:50:25
URL: http://amandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0