andas bara lugnt så kommer alla problem i världen försvinna.

2009-06-08 @ 19:29:09

                                                       favorit tröjan..för tillfället :) Jag bara älskar ränder!

Måndag, det betyder att det bara är tisdag kvar och sedan är det skolavslutning på onsdag. Wihoo! Allt kommer nog bli jätte mysigt. Jag har en finfin klänning, och jag får sovmorgon ;) ..får bara hoppas att väder reportrarna har fel om vädret då. Regn säger dom, sol säger och önskar jag. Hoppashoppashoppas..! Sedan ska jag bara mysa hela sommaren, kommer antagligen finnas på bloggen en hel del, så var berädda på mycket uppdatering! Nu ska jag njuta av slutet av kvällen, mysa med coola katterna. Vi får se. Men ha en fin måndags kväl i alla fall :)
 
Vilken dag har du skolavslutning? Visst är det härligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!

2009-06-10 @ 20:25:21
Postat av: MKEJ

Har oxå en sån tröja, både rosa och svart/blå xd <3

2009-06-12 @ 23:12:32
URL: http://mokiey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0