singing lalala

2009-06-10 @ 08:09:33
ÄNTLIGEN! Skolavslutningen börjar om bara någon timme nu, och det ska bli så himla skönt! ..även om regnet öser ner utanför fönstret så ska jag banne mig ha min klänning utan några irreterande strumpbyxor till. Så jag ber en liten bön att jag inte ska behöva frysa allt för mycket, snälla? Ska alldeles snart sätta på mig min super klänning, fixa håret, sminka mig och stoppa i mig någon smörgås. Sedan ska jag spendera mina 2 första veckor hemme i stockholm tror jag. Sedan åker jag nog en runda här i Sverige :) Nu har jag några timmar på mig att göra mig klar. Sedan kommer en dagens innan jag sticker.


Kommentarer
Postat av: Lisa

fin bild :) gillar det där med vattendropparna som man ser på blomman :)

2009-06-12 @ 13:50:55
Postat av: Fanny

SOMMARLOV :D

2009-06-12 @ 13:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0