8 juni 2009 - första inlägget

2009-06-08 @ 08:05:00

Hej Nicolina heter jag.
Det här är min nya blogg, nicolinaslillaskrivbok, helt enkelt. Min förra blogg, nicoticko.blogg.se, kändes inte lika personlig. Så jag ville börja om på nytt. Här kommer jag att skriva om min vardag och några foton här och där borde ni få se ;) Jag fotar med min..gud vad jag önskar att jag kunde säga något profsigt med många siffror och en bokstav eller 2+något bra märke som Nikon eller Canon. Men jag håller mig till sanninge, jag fotar med en liten rosa digital kamera. Märket, samsung. Jag hoppas att jag under en snar framtid ska ha skaffat mig en system kamera. Men än så länge nöjer jag mig med min rosa lilla digital kamera..
Hoppas att ni stannar kvar här! .. och ni som tycker att jag är brabrabra superbra, kan ju lägga till mig på bloglovin♥


Kommentarer
Postat av: Kajsa

ny blogg säger du, jag tycker att det bara ska bli kul :)

2009-06-11 @ 09:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0