det växer guld på träden.

2009-10-09 @ 18:50:39

Som rubriken säger. Det växer guld på träden, bokstavligen.

Nu har jag varit dum och låtit bloggen stå tom i en vecka. Trist, men jag har inte hunnit. Dessutom känner man faktiskt inte alltid för att skriva, speciellt inte när man inte vet om vad.
Förra helgen hade jag det grrrymt bra! Åkte på läger tillsammans med min konfirmand-grupp (ja, jag ska konfirmera mig). Gjorde allt från att klättra i en hög-höjds-bana (stavning?) till att prata om Gud. Det var riktigt läskigt att klättra på ett tunnttunnttunnt litet rep 6 meter upp i luften. Men efter många om och men (och många händer utan någon känsel i..) var jag nere på marken igen 8D
Tog inte en enda liten bild, tyvärr..trodde jag hade glömt den och vips, 5 minuter innan vi skulle hem, hittade jag den utan några batterier i. Lyckat.
Nu ska jag bestämma mig för vilka bilder jag ska visa er från när vi var på Opera med klassen (det sista man kan tänka sig..). Alla fick nog en timme eller två god sömn ;D
Pussar!

Kommentarer
Postat av: Elin. L

har saknat din blogg. den är så förgrymmat bra :') <3

2009-10-09 @ 20:00:18
URL: http://elinlandqvist.blogg.se/
Postat av: Elin

Gryym bild nico ! <3

2009-10-10 @ 00:41:48
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0