I knew I had what I wanted but still I wanted more.

2009-10-17 @ 20:26:53


Fler bilder från igår kväll.

Är lite smått kär i redigerings programmet PhotoScape. Man laddar ner det helt gratis och man kan få till riktigt fina effekter. Tummen upp! Nu: sitter lite smått besviken över att BlogAwards inte gick live som alla sa/skrev. Utan jag får vänta tills nästa vecka. Men jorden går ju inte under precis..
Jag är så hääääääääääääääär shopping sugen! Då passar det bra att man har presentkort.
YÄSBOX.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: ja det var as svårt lr första delen var inte så jätte svår men andra delen trode jag fan inte minna öron..ögon i detta fall XD

men liksom vintergatan och pluto då blev jag bara förvirrad XD<3

DU ÄR OXÅ BÄST FINASTE NICO!:)<3

2009-10-17 @ 21:29:01
URL: http://livetsomrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0