tidsfördriv

2009-10-13 @ 22:02:59
OM MIG

Namn
- Nicolina
Bor - Gustavsberg/Åkersberga
Syskon - Lillebror David
Född - 6 September 1995
Ögonfärg - Brownie
Längd - 175cm
Sko storlek - 40, haha stora fötter ;D
Höger eller vänsterhänt - Högerhänt
Stjärntecken - Jungfru
Hårfärg - Mörkare nyans av blont
Födelseort - Stockholm
Hudfärg - Öhm..ljus?

DAGENS

Låt - My name is Inga, and I´m from Sweden. I can fall in love with you! And if you meet me at the bitsa, I can show you how to party to! ... fått den på hjärnan...
Saknar - Sommaren, även om hösten är helt underbar!
Kläder - Jeans, linne, kofta och mina favorit sockor :D
Dagens humör - Trött
Underkläder - Öh? En badring? Vad tror du?!
Mat - Soppa
Köp - Bulle, även om det var Tora som köpte den åt mig..
Göra sen - Pluggar NO, SO och sover
Godis - Godis förbud..
Pinsamaste - Jag är pinsam av mig ganska ofta, så inget speciellt som ni behöver veta... 

SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp - Har aldrig plockat svamp tyvärr..
Var någonstans på kroppen har du mest muskler - Ingenstanns, en enda stor spagetti är vad jag är ;D
Tycker du att du själv är söt/snygg - Bryr mig faktiskt inte, men vad är det här för konstiga frågor?!
Du ger mycket komplimanger till andra - Jag lever på att ge andra komplimanger! Ni är bäst!
Är du nöjd med ditt förnamn - YÄSBOX!
Du tycker att du själv är smart - Plugghästen HÄR!
Vad är det sämsta hos dig - Lite självisk är jag nog då och då..
Vad är det bästa hos dig - Glad och älskar att skratta.
Har du bra självförtroende - Sådär..
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? - Blir mycket nu när man har massor av skolarbeten på datorn..
Du tycker om att vara med tjejer? - Ja såklart!
Känner du dina grannar - De flesta
Svär du ofta - Nope
Gillar du skolan - Mja..kul med kompisarna
Har du någon gång skolkat - Nepp
Spelar du något instrument - Har spelat piano och fiol..
Vilka sporter/aktiviteter har du gått i: NU: Sång och dansdansdans!
Vad ska du jobba som? - Skulle vara kul med foto, men åtminstonde något kreativt!
Har du några piercningar - Öronen
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - När det väl finns en spegel ska man ju använda den ;)
Tycker du om djur - Självklart!


Jahapp. Det är är nog första och sista gången jag gör det här.
Klart Slut.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

åå älskar listor:D

dom är så roliga att läsa igenom.

Har du kansek lust att kommentera mitt inlägg med hiss lr diss?:)<3

2009-10-14 @ 17:07:56
URL: http://livetsomrebecca.blogg.se/
Postat av: tora

höhö va bullen god? Nico du har skrivit at the bitza, tänkte bara säga att ön heter Ibiza (utalas ibitsa)och ligger i la espana<3

2009-10-14 @ 17:48:59
URL: http://toriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0