we all want to be stars.

2009-10-13 @ 21:21:57


Självklart har jag visat den här bilden förut. Men jag saknar sommaren så förgrymmat mycket! ♥


HEY. Hemma igen efter en lång dag. Sitter just nu och pluggar (som vanligt) och kollar på Unikum. Alla lärare är lite smått förälskade i Unikum har jag kommit fram till. Själv tycker jag bara att det är krångligt, eller så är det bara jag som har svårt för lätta instruktoner. Nä, nu ska jag fortsätta med pluggandet efter att ha skrivit ett ganska ointressant inlägg.

Pussar!


Kommentarer
Postat av: Denise

jätte kul att du kommenterar min blogg! Din blogg är jättefin! :)

2009-10-13 @ 21:39:46
URL: http://denizzee.blogg.se/
Postat av: Elin. L

Jag saknar också sommaren. Särskilt den här sommaren, när vi var i skåne och hade det underbart tsm. Kommer du ihåg, vi kunde vara ute sent på kvällen i bara t-shirt, ingen tjocktröja, och springa omkring i åkern och ta en massa fina kort. LÄNGTAR TILLBAKA! <33333

2009-10-14 @ 15:33:29
URL: http://elinlandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0