don´t bring me flowers after I´m dead.

2009-09-25 @ 07:19:38

Bilden: Ja, några dagar sedan då jag var fin med fläta :D ..var bara tvungen att förstöra allt med ett rött höst löv..

Det är kallt ute, solen är påväg upp, det är dimma på vattnet som sakta men säkert tar sig fram och det är frost på blommorna. Hösten är här..både bra och dåliga känslor. Men ser fram emot alla mysiga halsdukar och mössor! (+den varam chokladen på kvällen får man absolut INTE glömm!)
Nu ska jag ha idrott, vem kom på att ha det klockan 8 på morgonen?! Inte min grej.

PS1. Jag hade HK-prov igår. Fick MVG- på bakprovet och VG på det skriftliga, glad!
PS2. Jag har kommit på att jag gillar min hårfärg, på minner mig om..havre fläta? Nä, vad heter det nu igen..
PS3. Ni är bäst!
PS4. GRATTIS till alla som orkade med alla PS, ska sluta nu ;D

Kommentarer
Postat av: Carita

men å så fin du är i fläta! :>

2009-09-28 @ 09:32:06
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0