back on track

2010-04-09 @ 15:40:04



Hey snyggingar!
Det var ett tag sedan nu. Det blev någon sorts paus. Men nu är jag tillbaka och uppdaterar när jag hinner och känner för det helt enkelt. Så vad har hänt medans jag varit borta?
-Jag har köpt ett par nya skor.
-Jag har klippt mig.
-Jag har firat påsk nere i Norrköping.
-Jag har varit/är sjuk.
-Jag har längtat ihjäl mig till Italien resan.
-Jag har "hjälpt" världens bästa tjej Hanna att spela in några låtar i pappas studio.
-Jag har sett filmen Sebbe, fantastisk film.
-Jag har åkt tåg ner till Malmö.
-Jag ÄR i Malmö.

Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Längtar efter deeej älsklingskusse! Har det super trist här utan dej på lovet! Ses när ni kommer tillbaka...:D <3

2010-04-09 @ 18:00:08
URL: http://fannyskakburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0