tjugo:trettiofem

2010-07-22 @ 20:35:56

Jag kan nog inte bli mer shopping sugen. Jag sitter och avundas av flera fina tjejors garderober. Nu när jag dessutom har turen att min plånbok faktiskt har något inuti förutom 50 öringarna som går ut snart. Måste komma ihåg att bli av med de innan september... Hur trist den än låter så är det nog dags att börja kika på lite stickat och så inför den fruktade (men ack så vackra) hösten. 

Annars har dagen varit het, långtråkig och fin. Mest het. Man svettas som en gris men solen vill inte visa sig så att man kan njuta av en solstund. Snopet. Just i detta nu sitter jag med den största t-shirten man kan finna i min garderob och snart blir det ett bad. Förhoppnings vis bubbel-bad.

Jag säger ännu en gång förlåt för hemsk uppdatering, men det är mycket just nu. Fast egentligen så är det inte det, men ni vet hur det blir när tiden flyger iväg. 

P.S Tack till pärlan Karin för länken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0