this love will be your downfall

2010-07-05 @ 19:55:11
Är nu hemma från en toppen-dag med Fanny. Vi gick runt och kikade lite på rean bland annat och tittade på den efterlängtade filmen Eclipse! Det var den bästa av de tre twilight filmerna tycker jag...och när vi ändå är igång så tänkte jag ge er ett litet tips: Drick inte en stor coca-cola på en gång (helst inte alls) då du den sista timmen kommer sitta och drömma dig bort mot toaletterna som finns utanför bion. Tillslut klarar du inte mer, springer iväg och kommer inte in igen (tills du upptäcker att det var fel dörr, kommer in och ser de sista två minuterna!). Hmm, jag undrar vem som skulle lyckas med något sådant? Jajamensan, jag! 

Ikväll ska jag bada i sjön och kanske blåsa en såpbubbla eller två ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0