jag dansar hela gatan fram

2010-05-14 @ 08:48:32




Godmorgon!
Är det något fel på mitt huvud då min dröm handlade om Shrek (det där gröna träsktrollet) som lärde mig att dansa ballet? Haha, ibland undrar man alltså. Det ser inte ut att bli toppen väder idag, himlen ser ut som en gråsmörja. Fast det spelar ingen roll för min del då jag kommer sitta inomhus hela dagen då jag har dansrep. Så kommer det hålla på hela veckan ut och nästa vecka. Men jag får försöka hålla uppdateringen uppe! Så alltså...sätta på sig träningskläder och trycka i sig något mättande är vad jag ska göra nu. ♥

OBS! Glömde att berätta vad man kunde vinna i foto tävlingen. Tryck på länken så får du veta...


Kommentarer
Postat av: gupta

Hej! fin blogg! Kolla gärna min min blogg. ( Jag heter egentligen Alisha men kallas Gupta)

2010-05-14 @ 15:56:38
URL: http://klockrent.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0