behind the scenes #1

2010-05-20 @ 21:20:34
Ella och Fanny var på topp!
Fanny
Fanns en hel del smink att leka med (y)
Ella använder sin mascara...lite speciellt.
Och Tora hade såklart överdrivit lite extra. Sådant gillar vi!
Tuff tös i kavaj
LINE! <3
Yeah
Happy dancers!

Oj vilken toppen dag! Dansade för kung och fosterland för en tråkig publik som inte vågade klappa händerna. Men, vi hade trevligt ändå! Alltså det är så förbaskat roligt! Fy vad jag älskar att dansa! Nu sitter jag iallafall och stoppar i mig en sockerbomb av glass, maräng och kola-sås. Smarrigt!

Kommentarer
Postat av: Maja - FOTO - fotogeniquee

Vad roligt att du också dansar! Jag dansar också ungefär åtta timmar i veckan, tror jag att det blir.

Vad dansar du för något och för vilken dansskola?

2011-04-20 @ 00:21:34
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0