snö

2010-11-25 @ 17:18:55


Har kämpat igenom snöstorm, hungriga ungdomar, galna gymnasium osv. Har alltså spenderat dagen på gymnasiemässan och tycker inte att jag fick ut speciellt mycket av det. Sedan gick vi i evigheters evighet och lite till för att finna ett överfullt Mc'D där jag kom med min snåla matlåda... Jag tror iallafall var jag ska gå efter sommaren...eller rättare sagt. var jag vill gå.

PS. Blev så irriterad när en kille kommer fram och frågar "Är ni intresserade av ett gymnasium där man får en laptop?" Vad tror man! För det första så får man datorer från nästan alla gymnasium nu för tiden. För det andra, korkat! Min sköna vän gav ord åt mina tankar och svarade "Nej, vi är intresserade av en bra skola!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0