It's empty in the valley of your heart

2010-10-09 @ 21:02:19
Idag så kände mig snygg när jag gick ut med min snygga vovve.
Idag var himlen såhär blå.
Idag kom jag på att det faktiskt är oktober. Lite sent ute..
Idag dansade jag med snyggt folk. Och man blir extra snygg om man har fanta fest!
Idag så hade det snygga folket snygga skor. Medan osnygga jag hade på mig trista skor.
Idag åkte jag buss efter att ha blivit frågade om "vi är barn av denna by" och vi (läs: Tora) svarar att "ja, vi är barn av denna fina by"
Idag så lekte jag med min kamera.
Idag så blev det otroligt vacker soledgång.

Vad mer? Jo, det har konstant runnit tårar ur mitt högra öga. Inte är jag ledsen, men jag tror nog att det är en förkylning på G. Tanterna mittemot mig tisslade och tasslade samtidigt som de tittade snett på mig och mitt gråtande öga.. Tänk vad fel det kan bli ibland, som att jag inte uppdaterat på länge. Det är fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0