Cheap Monday AW 2010

2010-09-17 @ 21:39:08

Bildkälla: Cheap Monday Kollage gjort av mig.

Oj. Jag vet faktiskt inte hur jag ska beskriva Cheap Monday AW2010 kollektion. Jag är dödskär i det mesta. Även om det är rätt så trista färger (: svart, grått vitt) så är den helt underbart snyggt! Titta bara på den grå spräckliga jackan! Herregud, så mycket jag ville ha nu! Och den snygga modellen gör ju bara allt ännu bättre! Check out here hair! Jag önskar just i detta nu att jag passade i stram hästsvans, så att jag också kunde göra en fin fläta.

HERREGUD säger jag bara. "Ha" beger på allt.
Vad tycker ni om denna kollektion? Vilken av bilderna är din favorit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0