4 tips för en bättre blogg!

2010-09-14 @ 11:32:45
- Ha inte musik på bloggen som börjar spelas automatiskt när man går in på din blogg. Själv tycker jag bara att det är jobbigt och klickar ofta bort bloggen. Så, om ni verkligen vill ha musik på bloggen: låt läsarna klicka på play själva!

- Mycket bilder! Om jag går in på en blogg så är det bilderna jag tittar på först. Det blir mycket intressantare med fina bilder och bloggen känns då mer levande!

- Var aktiv! Uppdatera bloggen minst 1 gång om dagen. Jag brukar försöka göra 3 st inlägg om dagen...även om jag misslyckas med det rätt så ofta!

- Kommentera mycket på andra bloggar. För om du inte kommenterar, då finns i princip inte din blogg då ingen känner till den! Och var smart och skicka inte kommentarer som "Hej! Haft en bra dag? :)" eller "Fin blogg!". Skriv kommentarer som faktiskt har med inlägget att göra, så att man förstår att du faktiskt har läst bloggen överhuvudtaget!





Kommentarer
Postat av: nora

läser & tar in hihih.

tkr att vi borde ses nån dag ok? :@ <3

2010-09-14 @ 17:35:10
URL: http://stockholmsstillagator.blogg.se/
Postat av: Tora

Har Nicolina lite tråkigt eller...stackars sjukling :( <3

2010-09-14 @ 21:28:38
URL: http://swedishchipmunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0