fy farao

2010-09-20 @ 20:07:52
Igår när jag gick till TV:n för att se hur det stod mellan alla partier så skojade jag "Haha, hur går det för Sverige Demokraterna nu då! Har de vunnit!" När jag ser hela familjen sorgset nicka blir jag fullständigt chockad när jag ser att SD har nästan hela 6%. Jag blev så arg. Jag blev så förbannad. Jag skämdes över att bo i Sverige ett ögonblick. Jag satt och klagade med alla andra på facebook & msn. Fy så arg jag blev och fy så besviken jag är. Vad skulle Sverige vara egentligen utan invandrare? Jag citerar Tora:

Dina bokstäver är latinska. Dina siffror kom från Indien. Din demokrati är Grekisk. Din pizza är italiensk. Din kebab Turkisk. Din Potatis Sydamerikansk. Alkohol uppfanns av en iranier. Din favoritrappare har afrikanskt påbrå och den roliga killen på TV är kurd. Du älskar att åka till Thailand och din landslagskapten i fotboll är bosnisk. Visst vore livet tråkigt utan invandrare?

Så nu vet ni det. Jag skäms över detta. Och jag ska bättra mig med uppdateringen men just nu ska jag låta vovven krypa upp i min famn trots att han är för stor. PUSS

Kommentarer
Postat av: fannyy

kan hålla med till 100%.

grattis till vovven iaf!

2010-09-20 @ 21:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0