just like that

2011-01-20 @ 21:20:34

Denna bildbomben startar jag med bilden ovan. Vacker, eller hur? Det är jag och självaste födelsedagsbarnet!
Posade lite
Tora om med 97 filmer som hon köpt för ca 5kr styck i Indonesien. Åh vad jag har sanat Tora!
Hanna och Tora
Vi spelade en hel del på Lines röd, vita piano.
Line var glad
Jag var glad
Vi åt god mat och tände en massa levande ljus.
och åt goda glassbollar...
som var rosa innuti.
Ludvig försökte förklara något för mig men jag var lika trögfattad som vanligt!
Han försökte spela piano och jag skrattade så att jag fick ont i kinderna.
Det är pinsamt att jag inte kan spela piano. Måste lära mig, bums!

Jag älskar Line

Efter några mordhot från höger och vänster pga dålig uppdatering så tyckte jag att det var dags igen. Egentligen skulle det varit cirkus 5 bilder till, men självklart så ville inte datorn samarbeta. Det här var som sagt för 5 dagar sedan då jag, Hanna, Tora och Ludde firade Lines dag. Det var wonderbart!

Jag lovar att uppdateringen ska bli bättre, men redan efter två veckor i skolan så har stressen tagit över.

Kommentarer
Postat av: Line

Den översta bilden är ju bara för fin på mig!

Och jag älskar dig också Nicolina <3

2011-01-21 @ 09:17:08
URL: http://dowahdoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0