blue turning grey

2011-03-04 @ 23:56:13



Från en solnedgång i Florida. Fy farao vad jag saknar att kunna sitta på balkongen med ett par bara ben dinglandes över balkongkanten och kunna fota alla dessa fåglar utan att behöva bry sig om något annat i hela vida världen.

Som ni ser har jag gjort lite ändringar! Efter många om och men så bestämde jag mig för att göra bloggen bredare trots att alla föregågna bilder då blir för små. Det betyder att det kommer se lite konstigt ut bak i arkivet, men jag ska försöka rädda så många bilder som möjligt!

Ps. Tack alla som hypar mig och följer mig på lookbook. Era kommentarer gör mig så glad! Ni hittar mig här.

Kommentarer
Postat av: Pia -Smilinggirls!

Florida lät inte så dumt, nej!

Sista bilden var fin :)

2011-03-12 @ 18:38:26
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-05-07 @ 19:04:16
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0