Stjärnorna lyser väl lika klart i din del av stan?

2011-03-20 @ 18:52:14

Tröja // Farmors gamla


Kjol // ZARA


Strumpor // Lindex


Skor // VAGABOND


Jag ber om ursäkt för den brusiga bilden. Men så blir det när solen fort försvinner. Men annars är vår känslorna på topp och pluggandet har lugnat ner sig lite. Om det kommer mer snö så vet jag nog inte vad jag tar mig till, fäller en tår eller två kanske. Men jag hoppashoppashoppas med hela min själ att våren är här nu för att stanna.

Nu bänkar jag mig framför televisionen väntandes på Solsidan. Ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Hellman

din bilder e typ förstora, ser askonstigt ut :((((

jobiiititit

2011-03-22 @ 16:19:50
URL: http://evelinahellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0