det ekar över hela staden

2011-05-02 @ 17:30:20
Stockholm är som finast just nu.
Jag firade valborg med dessa fina tjejerna.

Vi hade picnick i tanto och trots kyla blev det rätt så förbaskat superbra.
Årets första jordgubbar, dagen till ära!
Fanny stekte i sina rosa brillor med lite grädde i mungipan

Line är min jordgubbs-flicka. Världens finaste jordgubbs-flicka.
När kvällen började lida mot sitt slut så tittade vi på fåglarna på gammla stan som inte hör hemma där ovanför den stora brasan.

Fanny och Line är så goa och kungsträdgården håller redan på och tappa sin rosa charm.
Line och jag.

Jag njöt iallafall.

Tora, Line, Fanny och jag hade den bästa valborgen hittils, iallafall jag. Sedan gick vi till Cafe 60 och jag njöt ännu lite till av min bulle och välförtjänta kopp choklad. Ni är så otroligt bra allihopa.

Nu - plugga som en tok till nationella i matte. hjälp.

Kommentarer
Postat av: Paulina

fina bilder:D

2011-05-06 @ 13:28:06
URL: http://paulinae.blogg.se/
Postat av: Maja - FOTO - fotogeniquee

Jag äälskar verkligen stilen på din blogg.

Den första bilden och bilden med korgen var jättefin.

2011-05-09 @ 21:43:47
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0