Well I was lost

2012-12-07 @ 11:20:48
 
Tänk att det var över en månad sedan jag skrev någonting här och att det har hunnit bli december. Det har hänt så mycket sedan jag var här sist och många känslor som glädje, sorg, prestationsångest och att bara inte ha någon ork alls och vilja krypa ner i ett hål har påverkat mig mycket. Jag har varit i fantastiskt fina staden London som jag nu är så himla nykär i och det har varit dödsfall i familjen vilket har varit otroligt tungt och ja, jag vet faktiskt inte hur jag ska beskriva det. Dessutom är det som varje år otroligt mycket att hinna med i skolan också. Jag hoppas att ni förstår och stannar kvar nu när jag har så mycket att visa er! Bilderna ovan togs hastigt på gatan där vi bodde i London. Puss

Kommentarer
Postat av: olivia

fin du är!

Svar: Åh, tack Olivia!
nicolinaslillaskrivbok.blogg.se

2012-12-07 @ 14:39:32
URL: http://www.okntnmr.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0