barcelona

2014-01-12 @ 16:59:00
 
För ganska exakt en månad sedan, den 15 december, landade jag hemma i Sverige efter att ha varit i Barcelona i tre veckor. Jag for dit med min skola för att plugga spanska, praktisera och bo i en värdfamilj. Jag vet hur skraj jag har varit för detta sedan jag valde Kungstensgymnasiet. Rädd för att bli oförstådd och göra fel. Men nu är jag så himla glad över att ha gjort detta. Även om jag hade sådan extrem hemlängtan efter svensk frukost, min säng och att mysa med mina fina så hade jag det riktigt gött. Här kommer förstra högen med bilder och ja, jag är banne mig kär I Barcelona.

Kommentarer
Postat av: kaneli

Så kul att du börjat blogga igen!

Svar: det tycker jag med! :D
nicolinaslillaskrivbok.blogg.se

2014-01-13 @ 16:38:50
URL: http://spicegirl.ratata.fi
Postat av: Emilia

Din blogg är verkligen en av mina favoriter så det är så kul att du har börjat att blogga igen!
Fina bilder dessutom, Barcelona är så mysigt!

Svar: Åh, vad kul att höra! Precis sådant som gör mig motiverad till att fortsätta :)
nicolinaslillaskrivbok.blogg.se

2014-02-14 @ 14:15:57
URL: http://eewmiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0