VAD GÖR JAG NUFÖRTIDEN?

2015-01-28 @ 07:45:00
 
eftersom att jag inte bloggat frekvent på ett tag så tänkte jag berätta lite vad jag har för mig nuförtiden. den 5 juni 2014 tog jag studenten och ingen kunde ha varit lyckligare än jag och samtidigt orolig för vad som komma skulle. Jag var fortfarande arbetslös och fann varken inspiration eller ork till speciellt mycket men njöt av en ledig sommar. 
 

augusti kom och jag började jobba på en mataffär, där har jag nu jobbat i ca ett halvår. Jag trivs helt okej men känner mig väldigt redo att röra mig därifrån och framåt nu mot något som jag på riktigt tycker är roligt, så denna våren kommer jag sitta och göra arbetsprov efter arbetsprov för att söka en hel hög med olika utbildningar till hösten.  

 

då kanske ni undrar vad det är som jag vill plugga? det är en himla röra i mitt huvud just nu, men de olika inriktningar som jag kommer söka till är inom arkitektur, reklam, grafisk design/design och bildbehandling. alla dessa utbildningar är relativt svåra att komma in på, så jag har en kämpig men också rolig vår att se fram emot 

 

så jag lever nog ett ganska klassiskt år efter gymnasiet, tjänar ihop pengar till något större, funderar på framtiden och tar en paus från allt som har med måsten och deadlines att göra. det har faktiskt varit riktigt skönt, men nu känner jag hur det kliar i fingrarna efter att få göra mer än att plocka upp varor och lära sig alla PLU koder utantill.

 

detta blev en snabb sammanfattning på min vardag, är ni kanske sugna på en frågestund?


Kommentarer
Postat av: Emma

Oj himlans vad du är fin. Vill gifta mig med dina ögonbryn

Svar: men oj tack så himla mycket finis! <3
nicolinaslillaskrivbok.blogg.se

2015-01-29 @ 10:35:07
URL: http://emmasveamatilda.blogg.se
Postat av: Gabriella

Vart köpted du din student klänning?? SÅ FIN

Svar: Jag köpte den från ivy revel :) du skulle kunna få köpa min om du vill :)
nicolinaslillaskrivbok.blogg.se

2016-01-29 @ 09:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0