WHITE

2015-02-01 @ 09:49:59
/ off shoulder - asos / tank top - nelly / set - ivy revel / shoes - asos /
 
som jag nämnt tidigare försöker jag få in lite mer ljus och färg i min garderob, så klickade hem dessa godbitar för ett tag sedan. skorna har jag suktat efter i nästan ett år så när de hamnade på asos rea slog jag till på direkten. så himla nöjd med dessa köp, tror det kommer bli kanon till våren/sommaren och som kontrast mot min annars väldigt mörka garderob... 

är fortfarande sjuk så blir ännu en dag utav ingefära och te!

Kommentarer
Postat av: Anna María

SKORNA <3 Har ett par liknande själv som jag fullkomligt älskar.

Svar: ja! helt klart det bästa köpet från januari, funkar till allt i sommar <3
nicolinaslillaskrivbok.blogg.se

2015-02-02 @ 10:05:20
URL: http://annamarialarsson.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0