love turns the whole thing around.

2009-09-21 @ 17:53:34


..O c h  s å  v a r  m a n  h e m m a..
Har haft en lång dag, slutade klockan 16.00, kom hem ca 16.30. Nu känner jag verkligen av 8:ans press. Förra veckan kända jag; Äh, så svårt är det väl inte?! Men idag tittar jag i min viktig lilla almernacka. Ser att jag har ett prov på torsdag, två prov nästa vecka plus att jag måse skrivit klart en lååång uppsats i svenska tills nästa vecka. Så jag ska får plugga dg och natt helt enkelt.
Ni är bäst! Puss♥

Kommentarer
Postat av: Elin. L

du klarar det här med skolan!



och jag måste säga att du är sjuuuukt fin i fläta och jag älskar din klädstil och din blogg. FIIINA DU! <3<3

2009-09-22 @ 16:17:30
URL: http://elinlandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0