p&k

2010-04-11 @ 16:26:29
Jag är ledsen över min statestik. Den är dålig. Men det är skoj att skriva här ändå c': Nu om några få timmar så sätter jag mig på tåget hem igen. Sedan på måndag och tisdag så kommer jag förbereda en massa saker inför min Italien resa som bär av på onsdag. Så jag har verkligen ingen aning om jag kommer hinna blogga. I värsta fall hinner jag inte, kanske tvingar någon stackare att gästblogga. Annars ses vi på söndag med massormassormassor av bilder! PUSSPUSSPUSS gånger 1000

Kommentarer
Postat av: Rebecca

tänkte bara säga att jag fortsätter blogga på den hära bloggen pussar =) <3<3

2010-04-25 @ 15:04:21
URL: http://livetsomrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0