A merry little christmas

2010-12-25 @ 13:23:50

Efter en fin och kall promenad med choklad och lussekatter så pulsade vi hemmåt igen och förberedde för kvällen med pepparkakor och glögg.

Jag har inte fått nog av hjärt-bokeh än....

Julmaten var godare än vad jag minns den.
Kalle Anka, Piff, Puff, Mussepig och många fler roade oss ett tag. Tänk vilken stor tradition det har blivit i vårat ikea-land!
Många ljus tändes under kvällen.
Och vi hade en väldigt fin tomtenissa som hjälpte till med julklapparna.

Det finaste jag fick under kvällen måste vara denna jordgloben. Åh, så fin!
Som ett avslut på en väldigt lyckad och lång kväll så körde vi på en glassbomb!

En väldigt fin julafton har jag haft. Väldigt lugn och vanlig på ett bra sätt. Min familj är bra den. Men jag känner att jag bara måste få citera en liten bit som Flora skrev på sin fina blogg:

Julafton kan göra ont ibland och jag vet att det är så för ganska många egentligen,
så mycket som ska vara rätt
men för de familjer som har sprickor i fasaden blir det mest fel.

Jag är lycklig och så,
men inser att det finns så mycket finare dagar på året än just denna.


Kommentarer
Postat av: hanna

va fick du då?

2010-12-25 @ 15:52:24
Postat av: Lisa

fint!

2010-12-25 @ 16:49:29
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: frida

hej! har en fråga, hur har du gjort för att få ljusen formade som hjärtan?

grymt fina bilder tar du! tacksam för svar :)

2011-10-01 @ 17:05:33
URL: http://fridanilssson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0