14:28

2010-05-28 @ 14:28:14

Tjoflöjt!
Dagen har spenderats med fint folk och sång i korridorerna. Annars har jag inte gjort någonting. Just nu sitter jag i min fina och framför allt sköna tröja...och dricker juice såklart. Inspirationen är inte på topp och då jag dessutom inte hinner göra så mycket när det gäller min fritid för att jag måste plugga de allra, allra sista innan lovet, så kan det nog bli en hel del opersonliga inlägg, tyvärr. Ni får jätte gärna ge mig inspiration på sådant ni vill se i bloggen osv. Ikväll så åker jag till min morbror tillsammans med kusin och bror. Där vi ska ha tv-spels kväll. Nördigt? Ohja! Kul? Absolut! Önskar er en toppen fredag så hörs vi senare. PUSSPUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Towe (towe.webblogg.se)

fin bild :)

2010-06-01 @ 16:04:31
URL: http://towe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0