For, you see, each day I love you more, Today more than yesterday and less than tomorrow

2010-09-17 @ 05:50:10
Jag tycker om tora för att: hon har ett annorlunda namn, facebook är en del av hennes liv, ho har en BRA blogg, hennes familj är cool, jag skulle gärna smyga in i hennes garderob och ta hennes kläder, hon bryr sig inte speciellt mycket om vad andra tycker, om hon får en utmaning ger hon inte upp, hon är inte mänsklig på mornarna, hon säger "jag vill inte ha korv till moset" i sömnen, hon reser mycket, jag blir inspirerad av Tora, hon har ett stort fint hus, hon är äventyrlig, hon ser annat än Sverige, hon är schnygg, hennes ögonfärg är vacker, hennes stil är to die for, hon snurrar konstant konstigt på huvudet, hon är social, hon skrattar härligt, hon accepterar mig trots alla tokigheter jag gör, hon är ärlig, hon köper ett litet paket mjölk efter skolan, hon dricker te, hon har ett par turskor, hon+hennes pappa har bra musiksmak, hon är en teaterapa, hon har ett stökigt rum, hon får mig att skratta, hon är karate-kid, hennes mobil suger, hon hittar pengar i sin pappas skjorta, hon biter folk när man minst anar det, hon kan göra konstiga ljud, hon har aldrig haft en fjortis-period, hon fyller år samma månad som mig, hon & jag slog prata i telefon rekord tillsammans, hon klarar sig inte utan mjölk, hon har en spanjor, hon tycker om "How I met Your Mother", hon vågar klippa håret kort, hon är vig, hon är stark, hon var med i Italien, hon tycker om mat, hon har en mac, hon är rik, hon har bra betyg, hon går på dans, hon skryter inte speciellt mycket, hon har lätt för att gråta, hon säger klantiga saker på nya skolan, hon kan blåsa bubblor, hon har en hatt, hon praoade på Liseberg, hon och jag uppfan receptet BAJS, hon är lite för mycket tävlingsmänniska, hon vinner alltså mycket tävlingar, hon kan inte se seriös ut om man ber om det, hon är duktig på engelska, hon vågar göra fel, hon är bäst. Sedan finns det en hel del andra saker. Jag älskar Tora. Och idag fyller hon 15 år

Kommentarer
Postat av: Tora

NAAAAWIIII! ÄLSKAR DIG MEEEED <3 DU ÄR BÄSTASTE BÄST! PUNKTSLUT STJÄRNSTOPP <3

2010-09-17 @ 13:15:12
URL: http://swedishchipmunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0