MIN TISDAG

2015-01-29 @ 09:30:42
vaknade tidigt och satt vid datorn och pysslade
nyvaken drack jag min juice som var proppad med ingefära, vägrar bli sjuk!
efter ett träningspass åkte jag till Line som lagat god mat
där pratade vi av oss och åt piggelin 


det var min väldigt lugna och mysiga tisdag. idag blir det att åka in till stan för att utföra lite ärenden, plocka upp paket som kommit på posten osv. och gör nog en till omgång med dadelbollar, de förra tog slut fort, precis som det ska vara. 

Kommentarer
Postat av: Ellen Lindberg

Så himla fint! Verkligen bra att kunna kurera sig med goda saker. Krya på dig!

Svar: Det bästa med att vara sjuk, få unna sig :)) tack så mycket!
nicolinaslillaskrivbok.blogg.se

2015-02-07 @ 14:55:07
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0