årets första pepparkaka

2009-12-06 @ 21:01:08



Det ryktas om att det är andra advent idag. Helt sjukt vad tiden går fort egentligen..men jag firade söndagen då man tänder det andra ljuset med att baka lite pepparkakor. Jag har glömt bort hur roligt det är! Vi köpte lite roliga former på LAGERHOUS. Allt från älgar till klänningar, det är min stil det. Fast jag blev grymt arg på glasyren ibland. Jag bara tryckte ut en stor fet korv från den sega tuben och så fick den stackats pepparkakan bli ful. Sorgligt. Nu ska jag äte upp dom små godingarna också! adjöss snyggon!


Kommentarer
Postat av: jennie

hej!

tack för frågorna, men menar du med att redigera bilder då?

kram

2009-12-06 @ 22:28:06
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: E M M A

HEEJ OCH GRATTIS! ;D

Du blev en av fem finalister i min Månadens blogg-tävlingen. Röstningen avslutas på onsdag så se till att dina läsare och vänner röstar på dig.

Lycka till!

2009-12-06 @ 23:08:00
URL: http://sommarfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0