dan före dopparedan

2009-12-23 @ 16:49:01


Ännu en liten bild på min rödhåriga lilla älskling

Dan före dopparedan...det betyder att det är julafton imorgon. Shit! Tiden har sprungit iväg men det känns ändå i min kropp att det är dags för julafton. Jag är hos farsgubben i år tillsammans med hans sambo (eller vad man nu kallar det) och hennes tre söner. Vi får inte glömma min lilla bror som också är med såklart! Sedan är det tre musketörerna där; de tre röda katterna Leo, Jaymie och Gustav. Åh jag lägntar! Det kommer bli så brabrabra superbra!

Imorgon blir det därimot ingen bloggning kan jag tro...då ska jag vara med mina nära och kära. Det hoppas jag att ni också är!

Så jag passar på att säga GOD JUL finafina ni!

 


Kommentarer
Postat av: DELLA

åh vilken söt! :D

God jul! :D

2009-12-24 @ 01:47:13
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: emelie

ah vad bra, jag hatar att läsa "/ men hoppas att boken blir rolig att läsa då :)

tack för kommentaren, kram hopppas att du har haft en super bra jul!!

2009-12-25 @ 00:51:10
URL: http://upptageen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0