sankta lucia

2009-12-13 @ 19:30:46



Idag tändes det 3:e ljuset. Blev lite snopen då snön som så vackert lagt sig över Stockholm hade försvunnit. Attans! Vi får hålla tummar och tår för att snön kommer tillbaka till självaste Julafton iallafall. Jag har iallafall vait ute på lång promenad tillsammans med mamma, hennes vän Eva och hennes lilla dotter efter att jag hade sagt hejdå till Tora och upptäckt att jag har ont i halsen+snorig. Vi satt och drack (alkoholfri) glögg och åt lussebullar. Sedan bar det av till en liten söt jul marknad där jag hittade världens sötase godis bok! Ska testa på att göra marshmallows någon gång under veckan.
Hoppas ni haft en mysig Lucia-dag! ciaobellasovsött!

Kommentarer
Postat av: Malin J.

Hhej ^^, kmr duh ihåg mig? ;)

Jo.. kan inte du adda min msn, vill fråga en sak (A)

Tthihi..

[email protected]



//malin

2009-12-14 @ 17:20:22
URL: http://mjauwliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0