X-MAS

2009-12-25 @ 14:20:30

pyntet var uppe i granen så fint...

...och vi fick en riktig "piff och puff gran". Det tog tre timmar att ta oss igenom högen med julklappar!

jag fick en hel del fina smycken...

...och den här grrrymt sköna skjortan!

Fast jag måste säga att det finaste plagget jag fick var den här blåa skapelsen. Är helt kär i den! Tack farmor och farfar!

Fin parfym från the BodyShop och massor med annat gott.

Jag hade en super-duper dag igår med hela tjocka släkten! Jag vaknade till lussebullar, pepparkakor och tända ljus på morgonen. Sedan hoppade jag i min lilla svarta klänning och alla sju (pappa, Jackie -hans sambo-, hennes tre söner, lillebror och jag) bar iväg mot farmor och farfar där god mat, Kalle Anka och fina kusiner väntade. Efter 5 grymt bra timmar åkte vi hemåt igen propp mätta. Väl hemma så kurade jag ner mig i soffan och paket öppningen började. Åh, jag är väldigt nöjd. Till och med mer än nöjd! Jag fick bl.a halsduk, böcker, vantar, smycken, kläder, parfym, godis och mycket mycket mer! ...och vet ni vad? JAG FICK EN EGEN DATOR!! Jag är så förgrymmat lycklig! Ni får en bild på min lilla älskling senare. love xoxo

Kommentarer
Postat av: Roshmi/Sajida

Fin blogg <33

Kan du vara snäll och hjälpa mig med en sak.

Snygg bakrund!



2009-12-25 @ 20:16:36
URL: http://roshmi.blogg.se/
Postat av: DELLA

åh, vilkem grymt fin skjorta :O!

2009-12-25 @ 21:14:18
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0