now I´ts gonna get harder and I´ts gonna burn brighter.

2009-06-11 @ 23:24:34

God kväll allihopa!
..jag har lite dåligt samvete, för min kamera fick inte uppleva den underbart fina naturen idag! Åkte på en studentskiva, jag tänkte "Äh, varför ta med sig kameran. Vi är säkert bara i någons lägenhet och äter mat..". Icke sa nicke. Jag hade super fel! Åkte till ett über gulligt ställe, där det fanns får,lamm och massor med mygg. Fy. Men nu är jag hemma igen, familjen sitter och myser med en film så jag ska väl gå till dom.
Ha en fin kväll♥

Kommentarer
Postat av: Kajsa

haha, det var sött av dig att ha dåligt samvete till din kamera :)

2009-06-12 @ 10:13:15
Postat av: Ella

fin blogg <3

2009-06-12 @ 11:04:20
URL: http://baraellaas.blogg.se/
Postat av: natta

sv:ja, precis håller med! det beror ju på hur van man är att fota också. jag vill liksom ha en nybörjarkamera.. det står mellan nikon d60, eller canon eos 500 :-)

2009-06-12 @ 11:33:46
URL: http://almond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0