you give me something

2009-06-09 @ 22:01:37

hm..vet inte om ni märker något, men det har blivit något konstigt med bilden. Bara så att ni vet..

Nu är gästerna borta och jag har blivit lite rikare på godis. Fick en fin liten goodiebag med smått & gott från lagerhaus. Dom har alltid så söta saker. Både smak och utseendemässigt. Vi firade att det är sommarlov..alldeles strax! Men ändå känns det inte så speciellt, känns inte som sommar nu när vädret är piss. Minns för några år sedan när man var alldeles till sig för det här med skolavslutning, och det är jag fortfarande. På sätt och vis. Tiden går så fort, har redan gått mitt första år på högstadieskolan kvarnberget..känns lite konstigt att man "redan" börjar med betyg nästa termin. Men det är ett steg i livet helt enkelt, eller hur :) Hoppas att det inte låter som att jag är en ANTI skolavslutnings människa, för det kan jag säga er. NEJNEJNEJ det är jag inte! ;) Nu ska jag göra mig iordning för morgondagens skolavslutning - måla naglarna, ansiktsmask kanske, och mysa lite med mitt godis kanske, hehe :) .. och kom ihåg, imorgon får ni se min klänning, spännande, eller hur ;)
kram

Kommentarer
Postat av: kajsa

förstår vad du menar med att tiden går fort..men det ska bli skönt med sommar :D

2009-06-10 @ 08:11:32
Postat av: Fanny

finfin bild nicolina :)

2009-06-10 @ 08:11:56
Postat av: Emma

va va d för konstigt me bilden?:)

2009-06-11 @ 10:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0