b-day

2010-08-06 @ 10:14:13

Hurra idag fyller världens bästa lillebror 13 år! Lite läskigt nu när han bara flyger iväg, jag pratar om längden...Tror faktiskt att han har växt mig; OHNO! Jaja, man får helt enkelt leva med att han faktiskt också ska växa upp en dag... Så idag ska jag städa, städa, städa och fira såklart! Sedan blir det mys ikväll då pärlan Elin övernattar. Mys!

Det bidde ingen bloggning igår. Internet var upptaget och jag fick fullt upp när jag upptäckte att jag hade äckliga små insekter vid namnet löss i mitt hår. Usch! Men nu har jag haft medel och hela faderuttan i håret så jag smittar inte längre. Oroa er inte ;)

P.S Måste bara få säga att jag är så otroligt kreativ! Ser ni bilden längst ner? Snyggt paket va! Med brorsan som springer och allt ;} Satte dit pixlar bara för att jag tror att han inte vill vara med här på bloggen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0