xmas

2010-12-02 @ 21:44:05
Den 25 December vill jag vakna upp och se att det fortfarande ligger ett tjockt tacke av sno
utanfor fonstret. Mitt golv ska ha ett tacke det med, bestående av inslagningspapper mm.
som blivit over fran gardagen ligger kvar pa skrivbordet och aven fasat jag
vet att det egentligen inte ar sa man borde gora, sa stoppar jag in nagra i munen och njuter.
Jag tassar ut fran mitt rum med de extra tjocka roda sockorna pa mina vinterkalla fotter.
Granen som ser lite ledsam ut sadar dagen darpa blir mitt motiv for at prova mitt nya
+10 filter. Trippar ivag mot datorn och laddar over bilderna till photoshop. Leker lite med
det och inser att det är omojligt att förstå sig på. Klockan har hunnit bli mycket och jag
bestammer mig for att forberede mig infor dagens äventyr genom att dra med eyelinern over
ogonlocken. Antagligen sa blir det ratt sa misslyckat men vad gor det? Stoppar ner pengarna
i fickan och springer ivag med halsduken pa svaj mot bussen.
Den 25 December vill jag vakna upp och se att det fortfarande ligger ett tjockt täcke av snö utanför fönstret. Mitt golv ska ha ett täcke det med, bestående av inslagningspapper. Karamellerna som blivit över fran gårdagen ligger kvar på skrivbordet och även fast jag vet att det egentligen inte är så man borde göra, så stoppar jag in några i munnen och njuter. Jag tassar ut från mitt rum med de extra tjocka röda sockorna på mina vinterkalla fötter. Granen, som ser lite ledsam ut sådär dagen därpå, blir mitt motiv for at prova mitt nya +10 filter. Trippar iväg mot datorn och laddar över bilderna till photoshop. Leker lite med det och inser att det är omöjligt att förstå sig på. Klockan har hunnit bli mycket och jag bestämmer mig för att förbereda mig inför dagens äventyr genom att dra med eyelinern över ögonlocken. Antagligen så blir det rätt så misslyckat men vad gör det? Stoppar ner pengarna
i fickan och springer iväg med halsduken pa svaj mot bussen som leder mig till Arlanda där ett plan väntar på mig för att flyga iväg till London.

Man kan alltid önska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0