beach 2010

2010-02-06 @ 21:11:09

har jag sagt att jag vill ha sommar? kanske inte, men jag bokstavligen skriker efter att kunna byta ut dun-jackan, vinterskorna och halsduken mot ett par gladiator-sandaler, shorts och ett par tuffa solbrillor. Jag sitter och dreglar lite smått över fina vår och sommar kläder och jag kommer antagligen köpa någon av dessa tre vackra skapelser ovan från HM. Men som vanligt så är min plånbok tom. attans!

Känns inte speciellt bra att inleda nästan en vecka utan uppdatering med ett inlägg om bikinis. Men jag ville så gärna visa er! Jag har haft fullt upp hela veckan, och nu är det mer som ska göras. Jag har ett gigantiskt arbete som jag knappt börjat på som ska in på onsdag. shitshitshit! wish me good luck! love

Kommentarer
Postat av: johanna

älskar den tredje bikinin! :D

2010-02-07 @ 15:01:43
URL: http://johannanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0