felice felice felice

2010-02-26 @ 22:32:52

                                          


Hurrahurrahurra vad bra för jag ska åka till Italien tillsammans med min internationella profil!!! Det bär av den 14 april och vi kommer hem igen den 17 april. Gud vad kul det kommer bli! Gaaaah jag kan inte förklara med ord hur glad jag är! Ni skulle sett mig när jag fick veta att biljetterna var bokade...okej, jag satt just då och hade ett matte prov och var sjukt spänd men efteråt, då ni!

Nu ska det uppdateras. därmed basta!

...felice betyder glad på italienska...


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaa ,Jag är ocksåå GLAAD! LÄNGTAR! Fast jag har ingen nytta av att kunna prata italienska för jag kommer inte våga säga ngt XP <3<3

2010-02-27 @ 10:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0