plus/minus

2010-02-18 @ 21:27:58
- jag försov mig

- hade ont i huvudet

- stor fet finne mitt på näsan

- OHNO! MJÖLKEN VAR SLUT!

- Min hud var torr och ful

- jag har inte hunnit blogga

- Jag var tvungen att gå upp för den evighets långa backen upp till skolan

- Jag f-f-frös

- Det ska komma ännu mer snö, säger gubbarba och gummorna på TV

- Jag blev inte speciellt stolt över t-tröjan som blev klar idag på slöjden

- Jag tappade bort min älskade mössa :'c

- Jag hade ont i halsen efter att jag hade skrikit för full hals på idrotten...

- ...Vilket ledde till att jag sjöng falskare än vanligt på sången.


+ Jag fick 10 timmars sömn

+ Jag hade en bra hårdag

+ Jag fick skjuts till skolan (skjuts fram till den l.å.n.g.a backen)

+ Jag skrattade en hel del

+ Det var pannkakor till lunch. mumma!

+ Jag hade slöjd

+ Jag åt precis en stor fet portion glass+marränger. OHJAA!


Kommentarer
Postat av: Elin L

Du och din mjölk... ;)

meh, självklart är det pannkakor när vi nior är borta :O så dom plågar oss inte tillräckligt redan eller? Bajskorv...



Jag saknar dej! <3

2010-02-19 @ 07:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0