on my way

2010-07-12 @ 11:16:45

Godmorgon!
Tänk vad härligt det är att kunna sitta ute och dricka sitt glas mjölk och svettiga ostmacka. Men det är klart, det har varit äckligt varmt de senaste dagarna. Man orkar knappt sitta ute!

Nu väntar en lång bilfärd på mig... Det tar ca 8 timmar att komma härifrån och hem till älskade Stockholm! Som ni förstår så har jag inget internet i bilen, så ingen bloggning förrens ikväll! Så ha en toppen dag och ut i solen med er!

...och glöm inte att rösta på mig
HÄR!

Kommentarer
Postat av: C A T T I S / all about photo

anmäl dig gärna till fototävlingen på min blogg! :)

temat är sommar :D



ha en fin kväll,

kram cattis :)

2010-07-12 @ 18:35:45
URL: http://cattislife.blogg.se/
Postat av: matilda lindblad

fan vad söt du är nico!!! <333

2010-07-15 @ 23:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0