midsummer

2010-06-26 @ 16:14:01
Tora var fin med blommor i håret och i munnen ♥
Sakta men säkert så reste sig den gröna midsommar stången.
Jag fick mina jordgubbar...
...och Tora sitt godis!
Emma var också fin ♥
Bästa tjejerna
Och vi satt en hel del på bryggan.
Och vi tycker att Toras kamera är cool.


Lite som bilderna ovan såg min midsommar ut. Men Emma och Tora fotade mycket mer, så jag tror nog att det kanske kommer upp lite fler bilder när de har skickat dom till mig... Riktigt mysigt var det iallafall! Först, försöka göra en krans som blev pannkaka. Dansa runt stången. Äta. Skratta. Bada. Äta mer. Hoppa. Skrika. Ja, tillslut så låg vi där i våra sängar och sov gott...tills mitt alarm förstörde allt haha. Hoppas att ni hade en lika bra midsommar som jag! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0